Levertijd en bezorging

Informatie over de levertijd van je bestelling en onze bezorgservice.

Welke levertijden hanteren wij?

Wij werken veelal samen met Nederlandse fabrikanten waardoor wij korte levertijden garanderen én veel artikelen uit voorraad leveren.

Bij ieder product in onze winkel of webshop wordt een verwachte levertijd vermeld.

Wij doen er vanzelfsprekend alles aan om de artikelen op voorraad te houden en binnen de aangegeven termijn uit te leveren. Mocht je artikel onverhoopt niet binnen de afgesproken termijn leverbaar zijn dan zullen wij contact met je opnemen.

Indien je jouw bestelling later wilt ontvangen dan de opgegeven termijn in de webshop, vermeld dit dan in het opmerkingenveld of neem contact op met de winkel. Wij reserveren dan jouw bestelling in ons magazijn zodat deze kan worden uitgeleverd op de door jou aangegeven datum.

Bezorgvoorwaarden

Laat vooraf weten of er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij het bezorgen van je bestelling. Dan houden wij daar zo veel mogelijk rekening mee in onze planning. Wij gaan uit van een goede bereikbaarheid van de ruimte waar je bed of kast komt te staan. Zorg ervoor het trappengat vrij is en haal accessoires en fotolijstjes tijdelijk weg. 

Maak dat de ruimte waar gemonteerd moet worden vrij is van obstakels zodat wij direct kunnen beginnen. Wanneer de ondergrond niet vlak is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen.

Beddenwinkel De Dieze is niet verantwoordelijk wanneer de producten niet passen dan wel niet gemonteerd kunnen worden op de plaats die je in gedachte hebt. Eventuele latere aanpassingen zoals het inkorten van een hoofdbord komen dan ook voor jouw rekening. Indien er een verhuislift nodig is of een raam tijdelijk verwijderd moet worden dan zal de opdracht alsmede de kosten en het risico voor de klant zijn.

Onze bezorgservice

Wij bezorgen 7 dagen per week in een straal van 20 kilometer rondom ‘s-Hertogenbosch. Woon je buiten deze regio? Neem dan contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.

Alle producten, met uitzondering van bedtextiel, accessoires, showmodellen en outlet producten worden gratis thuisbezorgd en eventueel gemonteerd.

Natuurlijk is het ook mogelijk om zelf je bestelling in onze winkel af te halen.

Wanneer jouw bestelling compleet is, nemen wij contact op voor het maken van een bezorgafspraak. We gaan ervan uit dat je aanwezig bent op de afgesproken dag en het afgesproken tijdstip op het opgegeven afleveradres. Wanneer we je niet thuis treffen, zijn wij helaas genoodzaakt bezorgkosten in rekening te brengen.

Wanneer je gekozen hebt voor betaling bij aflevering dan kun je met PIN of contant betalen. Onze bezorger heeft een mobiel pinapparaat bij zich. De limiet van het bedrag dat je kunt pinnen verschilt per bank en per klant. Informeer hiervoor tijdig bij jouw bank en verhoog je limiet indien nodig.

Oude matrassen retourneren

Je kunt ervoor kiezen om je oude matrassen door ons te laten afvoeren zodat deze gerecycled worden. De kosten hiervoor bedragen €19,95 voor één 1-persoons matras en €34,95 voor één 2-persoons matras. Je dient dit dan wel kenbaar te maken bij de bestelling óf wanneer je een bezorgafspraak maakt zodat wij rekening kunnen houden met ruimte in de wagen.

Wil je ook je oude ledikant, linnenkast of boxspring door ons laten afvoeren? Neem dan contact op met de winkel voor de kosten.

Cinderella boxspringsLive up to your dreams

Ze zijn betoverend mooi en met een onvoorstelbaar ligcomfort.

Wat houdt je tegen? Ga ervoor!